Fredag!

Jag och Litenarg hade tankarna på en fredagsfylla ganska tidigt i veckan och då inga yttre omständigheter kom ivägen satt vi planen i verket vid, för min del, 17-tiden. Litenarg var så snäll så hon hämtade mig på jobbet och hade med sig 10 burkar Heineken så jag inte skulle ha tråkigt medan hon var på socialt familjeuppdrag någon annan stans. När hon cirka tre timmar senare var klar och svängde förbi mig för gemensam transport hem till hennes gryt var mina öl nästan slut, så vi gjorde ett pit-stop på Statoil, folköl är fina grejer det! Inhandlandet förlöpte utan incidenter.

Väl framme hos Litenarg på Skurkmon skulle hon minsann dricka ikapp min fylla. Staropramen på Staropramen försvann ner i vad som måste ha varit en mycket torr strupe. Har inte ordentlig koll på hur länge vi var där innan hennes bror var snäll nog att komma förbi och ge oss skjuts ner till stan. In på O'Leary's var vi i alla fall först och därefter är väl det mesta ganska suddigt... Det finns bildbevis på att vi var på Bishop's och jag kommer definitivt ihåg att vi var på Oscars en ganska kort sväng innan vi gjorde ett besök på Larssons Corner för en gräddstuvad pytt, alltid en välkommen avrundning. Tja, det är väl det som är värt att nämnas i offentliga sammanhang. Nu har jag tvättat och varit social framför de 15 första Scrubs-avsnitten från den första säsongen tillsammans med Jontax Error. Sovadags.

Dagens låt: Dark Tranquility - Skywards

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Hej! vilken tv-serie gillar du bäst? :)

2007-12-09 @ 23:46:45
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Litenarg

Hahahaha, "Litenarg"????
Mmm.. kanske, litedå...

2007-12-10 @ 07:28:58
Postat av: B

"Tja, det är väl det som är värt att nämnas i offentliga sammanhang."

Det luktar baxning långa vägar.

2007-12-10 @ 10:41:44
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Error

Jag kunde inte sova efter vårt scrubsmaraton... Det ända jag såg när jag förökte somna var Dr. Cox som ville ge mig en avhyvling...
Detta höll på i 1,5h. *gäsp*

2007-12-10 @ 11:14:59
Postat av: W.

Litenarg: Det finns värre alternativ...
B: Skulle inte en baxning vara värd att nämna?

2007-12-10 @ 11:20:06
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: miss Penny Lane

Litenarg, Kortalainen, den lilla röda, polisen. Kärt barn har många namn! ;)

2007-12-10 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0