Julmagi?

Det är inte ofta det är roligt att vara på jobbet en mörk decembermorgon efter endast 4 timmars sömn. Den här morgonen bjöd dock på ett par oväntade men högt uppskattade överraskningar. Julklapparna jag köpte igår var inslagna. Inte av mig dock, jag kan inte påstå att jag slår in julklappar, utan snarare döljer dem bakom ett kaotiskt nätverk av trasigt julpapper och tejp. Kan inte påstå att jag är 100% säker, men det är antagligen min kära AA som ligger bakom denna välgärning. AA är för övrigt Svartbloggs chef.

Den andra överraskningen var av annan natur. Det är inte alltid det är lätt att jobba med (mot...) säljare, men det har helt klart sina fördelar. Mutor och gåvor. För att de ska få den där lilla extra servicen nästa gång (Hej du, jag har ett ärende här som bara måste få förtur) så gillar de att sticka till folk med sådana krafter små presenter till och från. Från två av dem i Malmö kom så två biobiljetter igår. Trevligt, nu har jag tre friplåtar men inte en aning om vilka filmer jag vill se. Arn kanske? Tips mottages tacksamt.

Idag har jag för övrigt med mig matlåda igen. Andra dagen i rad, ögonbryn kommer att höjas i lunchsalen här. Det blev kyckling med någon sån där Uncle Ben-sås, plus lite freestyle-ingredienser jag tycker om. Inte ris till, utan pasta. Jag hade tydligen slut på ris. Nu har jag även slut på pasta. Dags att ta en tripp till City Gross. Men inte ikväll. Ikväll ska jag dricka glögg och bli full med mina kollegor.

Dagens låt: In Flames - The Quiet Place

Kommentarer
Postat av: Lillan

Boewolf ska vara bra men jag är också inne på att gå och se Arn eller guldkompassen.
Fick 2 biljetter från jobbet på firmafesten förra veckan.

2007-12-19 @ 13:14:48
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Läste precis din kommentar. Du får mig att skratta på arbetstid, du vet att det är straffbart va!

2007-12-19 @ 13:29:26
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: A

Det där var bara nesligt och elakt sagt av dig. Ingen förtjänar sånt, nu skrubbar du dig med rotborsten och ber om syndernas förlåtelse.

2007-12-19 @ 14:03:15
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Ms Bombi

jag skiter i vilken bara du bjuder en stackars blivande student vid närmaste gyllene tillfälle..

2007-12-19 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0