Min alldeles egen web log

Eller "blogg" som man säger i mellanmjölkens förlorade land. Som den ansvarskännande medmänniska jag är har jag sent om sider (och under visst psykologiskt tryck) startat min egen blogg och således tagit steget in i ordbajsandets självrättfärdigade värld. Vad kan man då förvänta sig av denna till synes oviktiga sida här på stora stygga internet? Helt oblygt och i enlighet med min försiktiga personlighet skulle jag vilja påstå att min blogg kan jämföras med en långsamt växande kantarell i ett träsk av flugsvampar. Nya inlägg kommer med största sannolikhet att levereras med väldigt ojämna mellanrum då min litterära ådra inte alltid bultar med en stark och stadig rytm. Förhoppningen jag har på mig själv är att det inte ska komma mer än en dag i tystnad efter en annan och att någon kan visa lite god smak och ta illa vid sig av det jag skriver någon gång emellanåt. Inom den närmaste framtiden ska jag dock ligga lågt och med stor slughet överväga mitt nästa inlägg.

Dagens låt: Machine Head - A Thousand Lies

Kommentarer
Postat av: B

Bra start där.
Dagens låt borde dock ha varit "The man behind the mask!"
Vem är han?!
Finns han?!
Jag kräver svar!

2007-11-29 @ 21:29:21
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0