En ovan situation

Jag har ätit frukost (fyra mandelkubbar, tre stora koppar kaffe, en rejält tilltagen Ettan), städat lite och kollat på de två sista Supernatural-avsnitten från andra säsongen. Det är normalt vad jag klarar av en vanlig lördag. Idag är dock annorlunda, en hel lördag utan bakfylla och åtaganden, jag är fri att göra vad jag vill! Se upp världen, här kommer jag! Lät bra när jag tänkte det i alla fall. Hmmm what to do now? Tror jag blåser iväg med gamm-audin och morsar på Roffe och efter det så blir det City Gross och storhandel (med mina mått mätt).

Normalt slår jag inte vad, men jag lägger en tia på att jag är uttråkad senast vid 15-tiden idag.

Dagens låt: Soilwork - Stabbing the Drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0