Ett klokt val

Så det blev mycket riktigt en snabb Heineken på Svenssons direkt efter jobbet och sedan iväg på gratismiddag. Och vilken middag Kempes bättre hälft hade kokat ihop! Italiensk trerätters, nedskäljd med två flaskor GulBlå eller BlåGul eller vad nu den där fulölen heter. Filmen vi senare såg var också bra, jag rekommenderar den. Gillar du den inte har du fel, baserat på den enkla logiken att jag inte har fel när det gäller filmer.

Så nu ska jag sjunka ner i soffan, lapa i mig ett par kalla öl och kika på några Supernatural-avsnitt. Det ser ut att bli en lugn och fin helg, imorgon ska jag nog passa på att gymma lite, leka med Roffe och kanske städa undan lite hemmavid. Jag känner mig så duktig så jag tror jag mår illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0