Havregrynshurtig

En lugn och skön helg har förflutit och nu sitter jag på jobbet med gott humör och en utvilad kropp. Det känns lite ovant, men jag klagar inte. Helt odramatiska helger gör mirakel för själen och den här helgen hade varit 100% ren om det inte vore för de tre missade samtalen samt ett desperat sms som landat i min telefon natten mot söndag. Vissa människor vet inte när nog är nog (försvenskning av "enough is enough, funkar den..?). Jag var dock så smart så jag hade luren ljudlös, inget skulle få störa min desperat efterlängtade skönhetssömn.

Passade på att spana in lite nya serier när jag ändå inte hade något för mig. Jericho verkar lovande, men det känns som den kan bli lite väl repetetiv. Farscape är förvisso en rätt gammal serie men det verkar ändå som den kan få underhålla mig en bra tid framöver. Behöver lite ny rymd sci-fi... Tips? Såg förresten tre fotbollsmatcher igår, Roda-Ajax, Bayern München- Werder Bremen och Real Madrid-Valladolid. Och så säger folk att jag inte är sportig...

Dagens låt: Entombed - Stranger Aeons

Kommentarer
Postat av: Greml

Jag saknar tiden med dramatiska desperata sms i inkorgen söndagmorgnar. Jag saknar dock inte de i utkorgen.

2008-02-11 @ 12:00:53
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0