Nu drar det ihop sig...

Snart är det helg. Igen. Den här helgen börjar inte lika bra som den förra, med en avlöning på fredagen. Det kan dock bli bra ändå. Ikväll styr jag kosan direkt till Svenssons efter jobbet för att möta upp med Kempe och hans bättre hälft. Öl, lökringar, hamburgare. Det goda livet. Blir dock en tidig kväll, inget rumlande bland folkölsberusade Timråungar och eurodisco på hög volym. Räknar iskallt med att vara hemma före 23:00.

Imorgon ska jag och Jontax ha en riktig heldag. Tror vi kommer börja med att åka ut på Systembolaget och införskaffa en, eller kanske två, plattor Heineken. Sedan blir det bara öldekadens hela dagen. Kolla på Scrubs hos mig, dricka öl, äta pizza. Gå ner till Jontax, dricka öl, äta chips, kolla på fotboll. Det kan bli en otroligt bra dag. Jag är full av tillförsikt och positiva känslor.

Söndag blir lugn och fin, som en söndag ska vara. Packa lite kanske... därför att på måndag... då går bussen klockan åtta på morgonen... rom|och|cola, Kempe och Laser ska till Stockholm. Varför?

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0