Spridda skurar

Jag är lite seg idag. Vi behöver inte gå så långt tillbaka i tiden för att förstå varför det är så. Igår inhandlade jag som sagt var öl som skulle räcka till två dagars Champions League-tittande. Föga överraskande blåste jag i mig varendaste liten droppe igår framför en match jag var endast ljummet intresserad av. Blev mer eller mindre pin på detta och somnade tryggt med ett finger i näsan och ett annat i naveln strax efter klockan 2 på natten. Var dock min vana trogen och var på jobbet i god tid och vid gott humör. Ikväll ska jag endast smyga i mig några 2.8:or Mariestad. Det känns tryggast så.

Har i dagarna läst en artikelserie på dn.se om utbildning av nästa generations lärare i Sverige. Väldigt skrämmande, läs den du också.

Del ett. - Först kränkt vinner.
Del två. - Tyst i klassen.
Del tre. - Jaktscener från Lärarhögskolan.

Kom just att tänka på hur risigt det ser ut hemmavid. Jag behöver städa, diska och införskaffa livsmedel. Hur detta ska gå till rent praktiskt är jag fortfarande osäker på. För tillfället prioterar jag inget annat än att spela, dricka öl, kolla på fotboll och hälsa på Roffe. Har du en piga av latinamerikanskt ursprung på lager? Hör av dig! Kontant betalning.

Dagens låt: Unanimated - The Depths of a Black Sea

Kommentarer
Postat av: Lillan

Märker att du lever livet grabben.
Min kväll ser väl bokstavligen ut så. Städa och packa inför morgondagen. Jag vill också dricka öl och se på fotboll. JA IDAG DISSAR JAG IKEA!

2008-02-20 @ 16:04:57
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0