Ge mig helg nu

Så mycket att göra på jobbet så jag tror jag självantänder av överansträngning snart. Detta faktum till trots så känns det som att veckan har gått väldigt långsamt. Kan bero på de sömnproblem jag haft sedan den finska invasionen. Har fortfarande inte varit duktig nog att genomföra en total sanering av lyan, det ligger ett par trasiga stolar och fyra tomma ölkartor i köket. Lägg till en full svart sopsäck med tomma ölburkar och en diskho full med glas så kanske det uppstår en viss förståelse varför jag hållit mig borta från köket på sistone.

Kommande helg ska jag dock nå upprättelse. Det enda jag lovat bort mig till är en tillställning här på arbetsplatsen med mina kollegor. Mexikansk mat, öl och gimlet. De andra kommer antagligen vingla upp på Oscars allt vad kvällen lider, men jag ska minsann vara stark och styra kosan hemöver istället. Imorgon ska jag leka tvättstuga, diskmaskin och dammsugare samt hälsa på Roffe. Känner redan nu att jag kommer vara riktigt präktig hela lördagen.

Oh well, tillbaka till arbetet, här finns egentligen inte tid för bloggande med mera.

Dagens låt: ZZ Top - I'm Bad, I'm Nationwide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0