Vrakfynd

Tänkte förresten igår att jag skulle försöka få ordning på saker och ting i köket. Gav dock upp detta projekt när det första jag dök på i skafferiet var ett paket Kellog's Frosties vars bäst-före datum gick ut i november 2006. Såg även att det fanns påsar med mjöl och strösocker där inne. Jag använder aldrig sådana produkter. Hur de kommit dit, hur länge de funnits där och vilket skick de nu är i har jag ingen aning om.

Idag är det ungefär premiär för mig. Första gången jag ska iväg och gymma i år (sjukdom och annan misär har stått i vägen fram tills nu) och det är första gången jag ska träna på ett annat ställe än Helex/Step-in på cirka fem år. Ska bli roligt, nya lokaler och så vidare. Lite närmare såväl hem som arbete dessutom. Alla vinner. Särskilt jag.

Åt för mycket lunch, det är farligt med buffé. Har vaggat fram sedan klockan 13:00 ungefär. 15 minuter kvar av den administrativa arbetsdagen.

Dagens låt: Motörhead - Bomber

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja jag känner att jag passar in med dom.. INTE!
Jag är nog mer stefan och krister.

2008-01-17 @ 15:44:27
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Ms Bombi

1. Dina cornflakes smakade alldeles utmärkt i mellandagarna, sen när slänger man saker som är så nya som 2006? Jisses, är du kräsen!? Jag har precis slängt bacon från 2004.
2. Vi diskuterades om sistens just ditt mjöl och socker och hur det kommer sig att de finns där. Det mest sannolika är att de dök upp där ca påsk -07 när vissa damer skulle göra kladdkaka.

2008-01-17 @ 16:40:48
Postat av: B

Vad är skafferi?!
Finns det att köpa på Media Markt?

2008-01-17 @ 23:08:47
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0