Onsdagsdravel

Ambitös och träningssugen gjorde jag första gymbesöket på cirkus 1,5 månad igår. "Nu jävlar!" tänkte jag och tog i lite mer än vad jag borde gjort. Idag gör det ont när jag ska lyfta armarna, ta av och på mig tröjor, och så vidare.

Ytterligare vardagsmisär; någon lustigkurre hade lagt in dagligen återkommande (tomma) påminnelser i min mobil. Klockan 1:00 samt 1:30 varje natt. Jag vet inte vem. Jag vet inte när. Jag vet inte varför. Men jag ska ta reda på det. Då blir det hämnd. Jag har svart bälte i feng-shui, den subtila vedergällningskonsten. När jag vet vem, ska jag ta mig in i dennes hus, flytta ett par blomkrukor och vrida några bord. Sju år senare ligger människan där, utblottad och med krossade knäskålar.

Jag har en ny spelkärlek - Overlord - Raising Hell. Att storma fram genom den äckligt gröna och av fågelsång korrumperade landsbygden med en skock minidemoner som sprider skräck, kaos och humor bland enfaldiga människor och vidriga halflings är det roligaste jag gjort på länge. Det ska jag gå och fortsätta göra nu.

Dagens låt: Twisted Sister - Burn In Hell

Dagens citat: If you want to change the way people respond to you, change the way you respond to people. - Timothy Leary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0