Utan bromsar kör man in i kaklet

Profetiskt nog rubricerade jag mitt tidigare inlägg "Inga bromsar". Anledningen till detta var att jag skulle ut och dricka med Kempe och Laser. Då kan det gå troll i saker och ting. Någon kanske stannar till och snackar tyska med några etiopier i Nacksta. Någon annan kanske tar med sig en x-box-kontroll ut istället för plånboken. Någon annan kanske sveper två Long Island ice tea strax före tre på natten.

Började lugnt i fredags, några öl och en matbit på Svenssons och när vi kände att vi var klara där så vandrade Kempe sin vana trogen hem för att undvika en utgång. Jag och Lars tjavade dock bort till O'Learys för att ta några öl till och snacka lite skit. Döm av vår förvåning när det helt plötsligt out of nowhere dök upp två shots till oss båda. Det var en glad norrman och hans tjej som bjöd. Så vi tillbringade det mesta av återstoden av kvällen med dem. Trevliga människor. Väldigt törstiga. Lars hade inga bromsar så han åkte hela vägen in i kaklet, lyckligtvis hade han tagit sig hem då.

Om två dagar ska jag åka ner till Göteborg. Det blir skoj. Hoppas jag. Var även på Star Wars-utställningen i Ö-vik i söndags. Mycket trevlig upplevelse. Nu är jag ledig. Gör ingenting. Dricker kaffe, snusar, spelar. Så, varför sitter jag här vid datorn och skriver meningslösheter? Right. Game time.

Kommentarer
Postat av: gremlins

Var inte du på into ze wild?

2008-07-23 @ 20:36:43
Postat av: N

Nej. 2 år. Jag tittar på jack russell valpar redan.



2008-08-18 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0