Inga bromsar

Sista dagen innan en två veckor lång semester. Avslappnat. Det enda jag har för avsikt att göra idag avseende arbetsprestationer är att skicka märkliga svar på grundläggande frågor. Detta torde generera en del följdfrågor som rimligtvis bör dimpa in här på måndag morgon. Då jag inte är här. En sorts sommarpresent till mina kollegor.

I eftermiddag ska jag gå ut med Laser och Kempe för att fira semester. De går också på ledighet idag. Kempe säger att han ska nöja sig med två öl och en burgare. Den har man hört förut. Imorgon är det galej ute i obygden och på söndag Star Wars-utställning i Örnsköldsvik. Det är väldigt mycket away time från att spela. Jag känner stinget av proaktiv ångest.

Nästa helg spelar Iron Maiden i Göteborg. Då är jag där, tillsammans med Manne & Petra och Kempe & Lotta. Möjligtivs kommer även J.D. att ta sig dit från Stockholm. Det blir hur kul som helst. Vet inte riktigt hur länge jag blir i Götet, jag ska i alla fall passa på att åka spårvagn, det verkar vara en hit. Hade först funderingar på att göra road trip, åka själv via Stockholm och vidare till Västkusten. När man på förhand balanserar böckerna runt denna utgiftspost så blir man dock mörkrädd. Jag liftar ner med Manne & Petra istället och tar ett flyg hem när jag känner att jag är klar där nere. Och Nathalie, jag tar med mig mina fina diskhandskar. Det blir ju roligt det!

Annars ska jag göra väldigt lite på semestern. Dricka öl, äta glass, snusa, spela, sova. Fina grejer. Så om någon vill gå ut och knäcka en tisdags- eller övrig vardagsöl så finns jag tillgänglig 24/7.

Ska försöka hålla igång bloggen över denna tid.

Dagens låt: Skid Row - Piece Of Me

Dagens citat: Screw you guys, I'm goin' home! - Eric Theodore Cartman

Kommentarer
Postat av: Lars

Och blev jag dyngpackad eller? fi fan.. minns hemresen sen slog allt svart efter några chips och lite samtal med Angela.



Spydde+++ hela natten.

2008-07-20 @ 17:06:51
Postat av: W.

Jag skyller på norrmännen. Galningar.

2008-07-21 @ 09:46:31
URL: http://romochcola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0