14 timmars sömn senare

Fucking jävla snöväder. Hade ställt ölen på balkongen (for easy access) när jag kom hem igår och där blev de stående över natten. De är kalla nu. Tur att jag inte har någon anledning att vara utomhus idag. Eller ja, förutom tvättstugan i huset bredvid då men det är ju bara 20 sekunder under bar himmel till och från. 14 timmar sömn har verkligen fyllt mig med energi. Ska städa och diska innan Jontax dyker upp här vid 14-tiden. Tror jag. Kan bli så att jag stannar kvar i soffan och kollar på Jericho också.

Ikväll då? Känner en del som ska kolla på Kent. Fråga mig inte varför. När de är klara med det så kanske det blir en utgång om de inte faller för trycket och begår kollektivt självmord, mosiga på billigt rödvin skär de upp underarmarna med rostiga brödknivar. Oh well.

Dagens låt: Lamb of God - Redneck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0