Sick little puppy

Var lite matt imorse när jag vaknade, och känner man till min normala morgonsituation och adderar "lite matt" på det så förstår man att det är dåligt. Gick hur som haver ner till jobbet ändå, det är ju många borta på grund av sportlovet (som från början hette "kollov", visste du det?) och jag är ju inte den som vill försätta min motarbetare medarbetare i en underbemannad sits. Kände ändock framåt lunchtid att det inte gick alls. Jag har aldrig haft två badbollar uppkörda i näsan och ett taggtrådsnystan i halsen, men jag tror jag vet hur det känns som. Eftermiddagen och aftonen har tillbringats i trygga soffan med en massa C-vitamin och näsdukar. Nu kollar jag Champions League-fotboll. Eller ja, halvtid nu. Whatever.

Dagens låt: Gravedigger - Circle of Witches

Kommentarer
Postat av: B

Jag kommer att sakna "Säljsupport val 1 det är 'pip'" "Hej 'pip', det är 'pip'" "Hej 'pip'".

Min sensur får mig osökt att tänka på, talkshows i guds bästa kanal FOX.

2008-03-05 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0