Söndag - misär i soffan

En halv säsong Dead Like Me. En misslyckad omelett. En massa liter vatten. När jag slutligen började bli lite trött var det dags att hämta Jontax på Midlanda. Landade 22:40. När jag väl var hemma igen var jag pigg. Satan. Låg och vred mig och kallsvettades fram till ungefär klockan 3 på natten. Vaknade så långt från harmonins små rosa kramiga nallebjörnar som det bara går. Svor och hötte med näven åt livet i allmänhet och måndagar i synnerhet. Fick en snöfylld promenad till jobbet som tack. Nu har jag dock jobbat klart. Pizza och kåmpjutär-lir står på schemat. Soft. Nästa helg ska jag vara nykter.

Kommentarer
Postat av: fröken wiklund

ohh. dead like me. världens bästa serie.
bränn åt mig.

2008-03-04 @ 17:43:24
URL: http://pennylane.bloggagratis.se
Postat av: BBB

Sannolikheten att du är nykter en helg är obefintlig. Alkis.

2008-03-04 @ 19:57:56
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0