Space case

Halv åtta på kvällen. Känns att det var mer än 30 timmar sedan jag sov senast nu. Tog mig ett par bira till middan och en whiskeypinne efter för att runda av. Halvliggsitterslöar i soffan för fullt nu. Så avlsappnad så det är obeskrivbart. Obeskrivbart förresten. Beskriver jag inte det genom att säga obeskrivbart och därigenom beskriver det som något som inte går att beskriva? Hur kan det då vara just obeskrivbart? Usch, jag är inte alls upplagd för paradoxer och andra ordcirkusar idag. Blir väl inte uppe länge till. Om inte hjärnan kliver in i någon sorts twilight zone vill säga, då kan ju vad som helst hända. Förhoppningsvis gör det inte det. Trivs bra här. Tygsoffa, korkek. Blommor, whiskeypinnar.

My god, sömntörstande hjärna zonar in och ut. Bäst jag slutar nu, stänger av telefonen och går och sover ikapp en stund. Aye.

Dagens låt: In Flames - Dial 595-Escape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0