Tillbaka i matchen

Hade en väldigt tråkig dag igår. Total tömning av mag- och tarminnehåll är inte så värst roligt. Vid 12-tiden idag så är det 48 timmar sedan jag åt något som jag fick behålla en stund. Prövade ett glas vatten igår kväll men det kom i retur rätt omgående.  Jävla skämda skaldjur. Höjdes ett par röster över telefon igår som beskyllde mig för att vara hemma på grund av fyllesjuka. Man tackar. Kan ärligt säga att jag hällt i mig värre saker än två Mariestads och stått upp på jobbet dagen efter. Jag sitter inte inne med världens bästa alkoholvanor men det var länge sedan (cirka ett år) sedan jag missade (betydande) arbetstid på grund av detta. Tack ändå för förtroendet.

Känner mig ett par kilo lättare idag, inget ont som inte har något gott med sig! Kanske ska ta för vana att äta felaktiga varor till och från och få rensa ur lite här och där. Ska även på gymmet idag efter jobbet. Det blir ju spännande. Är väl inte så där otroligt stark i kroppen just nu men lite ansträngningar ska man väl orka med ändå!



image69

Kommentarer
Postat av: Lillan

Inte träna när du är sjuk pucko! Visste att du inte va som andra barn men nu är du bara dum. *ler*
Puss på dig!

2008-03-13 @ 10:34:24
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Skratta, har du jobbat på dagis?

2008-03-13 @ 12:05:41
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Mojjans dagis, nästan. Hon går på det nya.

2008-03-13 @ 12:38:07
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Gremlan

Mariestads blir man väl inte bakis av? Ingen påstod det. Ber om ursäkt om min kommentar skadade din image.

2008-03-13 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0