Jobba ihjäl sig.

Det har jag aldrig prövat förut, dock verkar det som jag gör det just nu. Knappt någon tid över att blogga under arbetstid (och väl hemmavid har man ju långt mycket bättre saker för sig)  och när dagen väl är slut så blir det raka vägen hem till soffan och vila ut. Har möjlighet att spela Warhammer före pöbeln men när jag väl installerat skiten så var jag så less på att sitta framför en dator så jag gav upp och slocknade framför teven istället.

Nu finns det dock en strimma sol på en annars blygrå himmel. De nya arbetsuppgifterna har fått till följd att jag ska ner på galej i Stockholm nu på torsdag. Cirkus närmare bestämt. Exakt vad dagen kommer att innehålla är oklart, men då hemflygning inte sker förrän 15:10 på fredagen antar jag att kvällen kommer innehålla en hel del vätskeintag. Slippa två arbetsdagar samt bli bjuden på fylla i Stockholm är att anse som en seger för en sliten själ som jag.

Tack, karma, för att du ser efter mig.

Kommentarer
Postat av: Miss Kolibri

Det blir shotsbrickor på Gröne Jägaren och du ska sjunga "Eloise"

2008-09-17 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0