Mer mer mer...

Jag har sån attack-damp idag så jag lämnar allting oklart. För mycket kaffe kan vara en anledning. Hur som haver, United kryssade borta mot Roma igår med en högst B-betonad uppställning, väldigt bra resultat! Nu är det en lång väntan till februari då nästa omgång av Champions League kör igång. Lottning inför nästa omgång sker 21 december, spännande!

Imorse innan jobbet var jag på gymmet, känner mig duktigt stark nu! Har även hunnit ändra mig en gång till, kan bli Luciaöl (Heineken, har för övrigt en stark längtan att återvända till det museumet) och grillad kyckling istället!



image8

Kommentarer
Postat av: B

Öl eller rom.
Det är frågan.

2007-12-13 @ 20:31:24
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Litenarg

Drick för fan ölen ikväll så jag slipper ha nån jävla fyllehund i bilen imorgon!
Bakfull kan du få vara, du vet jag har såna kräkspåsar som man dom har på sjukhuset, för de händer juh att jag skjutsar en bakfull Kräkan!

2007-12-13 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0