Trevlig helg?

Jo tack. Dock varit något trött i skallen senaste veckan, vet inte riktigt varför. Kan det vara brist på Omega 3 måhända? Eller bara det faktum att jag fredag och lördag förra veckan drack för mycket och sov för litet? Vi lämnar spekulationerna därhän. Gissningsvis är det Omega 3-bristen som är skurken då jag på senare tid svikit min annars så stabila fiskdiet. Detta skall naturligtvis åtgärdas, dock inte på den här sidan året.

Julafton är trevligt, tappar lite i betydelse från år till år, men förvisso en trevlig helg i vilket fall. Bonustrevlig i år eftersom jag hade det stora nöjet att få leka med Roffe. Han är energisk när han är vaken, vilket råkar vara cirka 5-6 timmar per dag. Tänk vilken lyx att få sova +18 timmar per dygn. Jag är så avis.

Nu, två arbetsdagar, varav en är snart avklarad, för att sedan ringa in det nya året. Räknar inte med återkommande blogginlägg förrän allting är tillbaka i gamla gängor igen, vilket torde ske någon gång runt andra veckan 2008. Men man vet aldrig, kanske överraskar med något innan dess.

Dagens låt: Disturbed - Voices

Dagens tax: Roffe


image13

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack snälla du! Hoppas tomten va snäll med dig. Blev det utgång på juldagen?

2007-12-27 @ 18:17:05
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0