Tandsten och flaskgran

Sture är i grund och botten en behaglig och sympatisk människa. Varför han valde en karriär som muntorterare är för mig helt oförståeligt. Jag hade tydligen en rejäl ansamling tandsten mellan två tänder. På något vis lyckades Sture få det till att det minsann var mina föräldrars fel. Fantastiskt, jag älskar när det inte är mitt fel. Det gick överlag bra. Jag överlevde och hade inga hål heller (i vanlig ordning, Sture tycker jag är en väldigt tråkig patient/kund). Nu är det förhoppningsvis ett helt år kvar tills jag måste konfrontera någon av mina rädslor igen.

Jag vet nu hur årets julgran ska se ut. Fick den på mail av en kollega. Beskåda. Beundra. Bedåra.


image2

Kommentarer
Postat av: B

Julöl!

2007-12-05 @ 16:14:23
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0