Mest substanslöst trams

Ställd inför de triviala men svåra valen har jag fattat ett beslut. Jag väljer att inte välja. Valen får göra sig själva. Jag gjorde ett seriöst försök att tänka över det hela igår men det var lättare sagt än gjort när jag nu har så mycket spelande att ta tag i. Kan bli så att jag tar en veckas semester i maj bara för att spela. Lånade på mig Heavenly Sword av Kempe häromdagen och snart har jag även Viking: Battle for Asgard, i min ägo. Det kombinerat med de spel jag redan har till min PC gör att jag har fullt upp och utan att skapa mer tid för mig själv hinner jag helt enkelt inte spela så mycket som jag borde.

Ikväll kan det bli mycket spel. Eller så går jag ut och blir ölfull någonstans. Båda alternativen är acceptabla. Något jag bör upphöra med att göra är att snurra runt på bloggar och forum på fyllan. Jag har ganska många åsikter som jag bör hålla för mig själv. I nyktert tillstånd kontrollerar jag dem väl men ibland under alkoholets vansinneslustiga rus slinker det ut både en och annan kommentar. Å andra sidan är ju det en del av internets charm, att under total anonymitet förtala andra.

Imorgon blir det dubbelt födelsedagsfirande hos familj Kempe/Blixt. Öl och kakor hela dagen. Ryktet gör även gällande att två gamla gaming-polare från Götet och Fjollträsk ska gästspela. Det vore ju förträffligt roligt. Apropå gaming-polare så ska jag även passa på att vinka till Andreas "Bloodlord" Borén. /wave

Hmm har försummat hela konceptet med "Dagens låt" under en längre tid. Spelar i och för sig inte så stor roll, den senaste veckan eller så har jag varit helt insnöad på Oteps skiva The Ascension. Ghostflowers och Nirvana-covern Breed är skönast.



image78

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Sluta lalla nu, vad är det du ska välja om?

2008-04-04 @ 11:55:31
Postat av: Lillan

Haha, välj mig!

2008-04-04 @ 12:21:28
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: B.

Blev så tagen av allt surr på lunchen om detta spelande så jag blev lite sugen att hoppa på trenden jag också. Några förslag till en nybörjare likt mig. Ska jag starta med Tetris och sedan jobba mig framåt?

2008-04-04 @ 14:11:27
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0