Hej igen, läget?

Sommarslö? Nej, det har bara varit stiltje. Har ändå skrivit ihop en 7-8 inlägg som jag valt att inte publicera då de har varit mer av en debattiv natur snarare än bloggmaterial, och för sådana artiklar använder jag andra forum.

Nu är det i alla fall snart en liten stump av semester. Ledig imorgon fredag och nästa vecka. Vad göra då? Tja, you tell me. Att åka upp till ocivilisationen som är sommarstället i Jämtland och leka med Rolf är givet, tänkte hänga där några dagar och inte göra någonting alls. Nästa lördag lirar dessutom Hellacopters och Soilwork på Gatufesten, dem ska jag se. Annars har jag ingenting alls inplanerat. Någon som kan ingjuta lite inspiration i en oinspirerad själ?

Vi ska förresten få "nya" arbetsuppgifter där jag jobbar. Sju  arbetstillfällen i Stockholm ska upphöra och de uppgifterna läggas på "min" arbetsplats. Vi ska dock inte få sju nya medarbetare utan uppgifterna, som tidigare skötts av inte mindre än sju människor, ska lösas av befintlig personal här. Så är i alla fall tanken, men det känns som att det kan bli hårt i det långa loppet. Smart drag av arbetsgivaren i vilket fall.

George Carlin har dött nu i veckan. En stor, stor förlust för världen.

Imorgon släpps Civilization Revolutions till PS3. Undra om det är en slump att jag har en semesterdag imorgon.

Nu måste jag skynda iväg till något så medeltida som ett runda bords-samtal.

Dagens låt: Defleshed - Fedding Fatal Fairies

Dagens citat: Knowledge speaks, wisdom listens - Jimi Hendrix

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Jag lovar du hänger på flashback och spyr galla över feminister och annat plock. Ses vi på onsdagens gratisgatufest? Marcus Benny är ivrig över vårt möte.

2008-06-26 @ 16:28:39
URL: http://gremlins.blogg.se/
Postat av: W.

Flashback - nej.

Onsdag - ja.

2008-06-27 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0