Fittpiercing

Tredje dagen hemma från jobbet och jag börjar gå mig själv på nerverna. Igår var en ordentligt katastrofal dag. Allt jag försökte mig på gick käpprätt åt helvete. Hade en del disk liggande som jag ville bli av med. Slutade med tre trasiga glas och en bucklig kastrull. Det är inte lätt när det är svårt.

Fortfarande så ont i halsen så jag vill bara slita bort den, poppar halstabletter som jag vore beroende och det gör ju under för magen, går liksom i skytteltrafik mellan soffan och toaletten. Ganska bra på att vara sömnlös också, har ingen som helst ro i kroppen och ligger och snurrar från när jag går och lägger mig (ca 23-tiden) fram till ungefär 3-4 på morgonen.

Hade tänkt att jag skulle vara kry nog att ta mig ner på jobbet imorgon, fredag, men vetefan om det är hållbart. Hoppas det, har en del grejer där jag borde fixa innan helgen.

Tiden går sakta här, sitter jag framför datorn som nu så tar det ungefär 5 minuter innan ögonen blir irriterade. Samma sak när jag kollar på TV. Läsa är ju inte ens att tänka på, då känns det som om hjärnan vill öppna en lucka i pannan och hoppa ut. Oh well.

Så vad har "Fittpiercing" med detta att göra? Ingenting skulle jag påstå, men det var det första ordet jag kom att tänka på när jag slog mig ner. Tack för den, Magnus Betnér.

Ha en bra dag, för det ska inte jag.

Kommentarer
Postat av: Greml

Ja vem vill inte ha en fittpiercing när man fyller 4?
Krya på dig.

2008-03-06 @ 10:19:48
Postat av: B

Jag trodde aldrig jag skulle erkänna detta för varken mig själv eller för dig.

Men du är liiiiite saknad här.
Kompetent personal är en bristvara.

2008-03-06 @ 10:56:25
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Lillan

Hoppas du mår bättre idag graben. Dom saknar dig tydligen på jobbet... OJ!

2008-03-07 @ 07:55:56
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0