Bananpaj

I enlighet med universums lagar gällande generell jävlighet så har jag nu när jag fått gå sjukdomsfri under ett par veckor mottagit rättmätig belöning. En smäll i sidan på korpenmatchen förra onsdagen gör sig konstant påmind. Det går inte att hosta, nysa eller skratta utan att det blixtrar till av smärta på vänster sida. Lagom. Gav mig ändå på att lira innebandy igår, vilket så här med facit i hand kanske inte var det bästa beslutet jag tagit. Å andra sidan så nullifierar det tesen om att jag skulle ta bedrövliga beslut i fyllan på så sätt att jag tar minst lika dåliga beslut i nyktert tillstånd. Jag och Flumberg törnade ihop på det lättaste vis man kan tänka sig igår och det gjorde så ont så det svartnade för ögonen på mig. Men skam den som ger sig! Ikväll är det korpen som gäller igen, kan inte tänka mig att svika Fula Gubbar för något så tjejigt som en revbensskada. Överlever jag så knåpar jag nog ihop ett matchreferat i afton.

Jobbar för övrigt till 18:00 idag. Avspark 19:00. Glömde bort detta i morgonyran så det blir till att traska hem, byta om, köra till Granloholmshooden för att plocka upp Anti-lop och förhoppningsvis vara på plats i Nacksta i tid.

Relevans mellan rubrik och text? Fundera på den du.

Dagens låt: Otep - T.R.I.C.

Kommentarer
Postat av: Gremlan

Bananapie? Kom ut ur garderoben, berätta hur din sportiga kväll artade sig.

2008-05-30 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0