Men hundtricket då?

Vart ska man gå med en måttligt bedårande hundvalp för att få lite uppmärksamhet av vackra flickor i lämplig ålder? På Norra Berget svärmar det endast av stavgångare, pensionärer och hobbymotionärer. Alla förslag mottages med tacksamhet. Det märks förresten att hunden lider av sitt franska påbrå. Igår fick han stryk av en kotte när vi var ute och gick. Bedrövligt.

Annars händer det inte mycket. Lite snorig och jävlig fortfarande. Ska dock springa av mig det med innebandy i eftermiddag och fotboll imorgon kväll. Min jobbtelefon har för övrigt klappat ihop, så just nu sitter jag mest bara och försöker se dekorativ ut. Det går väl sådär lagom bra.

Dagens låt: Pro Pain - Foul Taste of Freedom

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kanske borde fråga på msn:en men eftersom jag är på jobbet så kan jag inte komma åt den.
Men... borde inte vi sprungit på varandra eftersom jag ofta går på norra med Ymisen?!

2008-05-13 @ 14:37:50
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Gremlins

HAHA! Kottarnas krig. Kom och promenera i timrå. Ta på dig skyddsväst och galonbyxor först, det är ett laglöst land. Med endast vackra flickor.

2008-05-13 @ 18:28:54
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: W.

Lillan: Inte stött på någon rottweiler än. Kanske lika bra det, med tanke på att Roffe åker på stryk av så passiva fiender som kottar.

Gremlins: Mot vilka laglösheter skyddar man sig med galonbyxor? Och längs vilket promenadstråk finns flickorna?

2008-05-13 @ 21:41:37
Postat av: Lillan

Man brukar säga att små hundar är stora hundar i små kroppar. Isåfall är min 65kg rottis en väldigt liten hund i en enorm kropp. *ler*

2008-05-14 @ 08:12:10
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: B.

I grund och botten ville du bara ligga. Visste väl att det fanns en baktanke med allt detta daltande med en fyrbent jävel.

2008-05-14 @ 08:57:48
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Gremlins

Jag rekommenderar stråket plattan-scenen om du vill ha lammigt lammkött, badhusparken om du vill ha singel-mommys i medelåldern och laxodling om du vill spana in the ladiezz with the bananazz. Eller har du otur kan du få syn på en något blek genomskinlig flicka med håriga ben som glömmer bort att hon faktiskt inte bor på landet och står på bron naken med sin katt. Man vet inte.

Galon skyddar mot allt. Kaskadspyor?

2008-05-14 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0