Det drar ihop sig.

På onsdag spelar In Flames i Stockholm. Jag kommer att vara där.
På fredag spelar Disturbed i Stockholm. Jag kommer att vara där.

Det har även uppdagat sig att Kristet spelar på Aveny här i Sundsvall på lördag. Frågan nu är hur det blir. Ska jag först gå på In Flames på onsdag? Rulla vidare på fyllan över torsdag för att sedan för-kulminera på Disturbed på fredagen och därefter jazza in på ett tåg hem till Sundsvall på lördag förmiddag, parkera mig i bistrovagnen och kliva av tåget för att sedan dansa vidare till Aveny och där nå målet på en fyrdagarsextas?

Noterade även att chefen missat att notera min semester på den här veckans schema. Intressant. Apropå jobbet så är det fortfarande bedrövligt, jag skulle leta rätt på ett nytt om det inte vore för att jag är så satans bekväm av mig.

Kommentarer
Postat av: fia

tid för en fika eller något när du ändå ska hänga i den stora staden? ring vettja!!

2008-10-27 @ 15:55:09
URL: http://grevesmul.blogg.se/
Postat av: Flumberg

Klart du ska komma hem och se Kristet !



Sen har du även ett grymt förband till Disturbed som är värda att nämnas - "Shinedown"



Riktigt skönt band... att dom är förband till Disturbed är dock lite konstigt med tanke på att dom är i princip lika stora i USA... Tror ja iaf.



HA de gott Bosse !!

2008-10-30 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0