Några snabba rader.

Hade tre olika uppslag på vad jag skulle kladda ner några rader ikring men har naturligtvis glömt alla. Borde börja notera saker när inspirationen slår till, ty den slår till oväntat och hastigt och är borta igen med blixten. Dessutom har jag ett helt katastrofalt korttidsminne. Skrev en gång en lista med saker att handla när jag var på City Gross men glömde listan hemma.


Det är ungefär så det ser ut för mig varje dag. Särskilt på morgnarna, då kan det vara riktig cirkus. I söndags var det match (korpen, innebandy) 9:30 på morgonen så min skjuts anlände 9:00. Till saken hör att jag var ut en sväng på lördagen och kom hem igen vid 5:30-snåret. Så när telefonen ringde 8:55 och förtäljde att jag hade fem minuter på mig att packa väskan och ta mig ut så blev det naturligtvis cirkus. Exakt vad jag packade är egentligen oviktigt. Vi vann matchen med 5-4 trots två spritdoftande forwards. Avancemanget till division 1 är klart.


Även med fotbollslaget avancerade vi till division 1 i fjol. Det visade sig dock att div 1 spelas på måndagar, så vi avstod från avancemanget och stannar kvar i tvåan där vi får spela på tisdagar. Passar vårt leverne mycket bättre.


Kortvecka, snart långhelg. Borde förhålla sig på det viset mycket oftare. Tror jag ska slå till med en kravallfylla endera dagen. Det blev förvisso sent i lördags men det blev aldrig särskilt berusat. Ibland blir det ju så, man dricker och dricker men jorden börjar aldrig snurra åt konstiga håll.

 
Idag är det ju förresten alla emo-ungars högtidsdag, kul för dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0