Nej nej nej.

Måndag. Igen.

Var en trevlig helg dock. Klappkanon på fredagen. När jag klev ur sovrummet på lördag förmiddag, fortfarande full som ett vårdike, såg jag att någon trashat halva lägenheten. Började genast leta efter förövaren samt efter minnesbilder av kvällen innan. Plötsligt såg jag den jäveln. I spegeln. Han igen.

Pinnen jag hänger jackor med mera på låg tvärs över hallgolvet. Det låg vantar, luvor och jackor överallt. Inne på toaletten låg det ett par jeans, vända ut och in, två par tröjor, en t-shirt samt toapapper över hela golvet. Fronten av badkaret hade mystiskt fallit och låg även det på golvet. I badkaret låg det några handdukar. Hela situationen var väldigt märklig.

Jag ska ta tag i det där senare i veckan. Nu är det läge för mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: B.

Vilken trevlig väckarklocka på lördagmorgon. Förmodar att du svepte något drickbart innan ångesten blev för påtaglig.

2010-02-09 @ 12:03:42
URL: http://svartblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0