Here we går igen

Det är läge. Läge att skriva. Bloggar gör man när man inte har något att säga och så ser den nuvarande situationen ut. Att omstarten sker just nu beror på en hel del faktorer. Den främsta är att jag sitter på en Y-buss på väg till Stockholm och lyckades inte somna. Förhopningsvis tråkar jag ut mig själv med mitt eget pladder så jag slocknar mitt i skrivande stund. Glömde givetvis att medtaga litteratur samt de musik-DVDs jag lovade JD att medtaga. Nåväl, har man bara med sig visa-kort samt mobiltelefon så ordnar det sig. Nu när jag börjat skriva så inser jag att det faktiskt finns en hel del att förtälja så jag ska göra ett till försök att sova, låta Amon Amarth vagga mig till sömns med Thor Arise. Tack för visat intresse och på återseende.

Kommentarer
Postat av: B.

Du är saknad.

Av många.

Men mest av dina kvinnliga stalkers.



Du är sannerligen en modig man som återigen vågar möta dem!

2010-01-22 @ 10:46:10
URL: http://svartblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

men äntligen jävla sopa.

2010-01-23 @ 12:32:52
Postat av: Lars

LOL! :) hej kompis!

2010-02-13 @ 07:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0