En afton på Railway Saloon

Julfest, oh så trevligt det var. Kollegorna vet hur man ställer med kalas och underhållning. Jag kan inte påstå att jag vet exakt vad som hände, hur det hände eller när det hände. Men det var roligt, så mycket är jag säker på. En sak jag kommer ihåg är att jag blev örfilad. Det var dock inte örfil som hade sitt ursprung i oanständigt beteende mot det fagra könet, inte heller var det en quinna som delade ut den. Det var en grabb, och det är än så länge oklart varför jag blev örfilad. Har efter samtal med sagda grabb ännu inte fått klarhet i detta, så jag antar att det får vara ett av livets små olösta mysterium tills vidare.

Annars var det som sagt en väldigt angenäm kväll. En hel del gratis sprit, jag blev väldigt påverkad. Vissa skulle kalla det "rikspin". Vakterna på O'Leary's ansåg definitivt att jag var för full, där blev det kalla handen både en och två gånger. Pinsamt. Nu vill jag bara glömma vad som hände och inte hände igår och sätta mig i soffan med en rykande varm Eldorado från Haga Kvarterskrog. Ikväll ska jag vara nykter som aldrig förr.

Dagens låt: KSMB - Jag vill dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0