Torsdag = fredag

Idag är det torsdag. En fin torsdag dessutom, Lucia (lussebullar, pepparkakor, glögg) och ännu en gnistrande sagovacker vinterdag. För mig är det även fredag då jag har ledigt imorgon. Det känns rätt okej, så snart arbetsdagen är avklarad ska jag hem och dricka Luciarom (Captain Morgan - din vän för alla hög- och lågtider) och spela World of Warcraft. Hade först tänkt mig att sätta i mig ölen ikväll men har bestämt mig för att spara dem till bilresan ned till Then Konglia Hufvudstaden imorgon. Javisst, en helg i Stockholm står på schemat, imorgon blir det allmänt fylleslag med tillhörande osedligt beteende och på lördagen skall jag bevittna Marilyn Mansons spelning på Hovet. Jag är ingen hängiven die-hard fan, men vill gärna se hans show.

En timme kvar till lunch, nu ska jag gå till skrivaren, dela ut lite papper och se generellt upptagen ut så ingen ifrågasätter mitt brinnande engagemang här på arbetsplatsen.

Dagens låt: Marilyn Manson - The Fight Song



image7

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

usch! det lät inte gott... =P

2007-12-13 @ 11:36:18
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: A

Jag blir så hemskt törstig så jag tror jag måste spetsa lättglöggen och ha en hel mötley-afton när avkomman somnat.

2007-12-13 @ 12:29:59
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: miss Penny Lane

hörru din manshora.

du ska inte dricka något, du ska kliva upp tidigt så att anna kan komma ner till sthlm tiiidigt för jag klara inte av att vara utan henne längre.

2007-12-13 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0