...å här sitter jag och lyssnar på Nightwish

Det fick mig att fundera, hur mycket skräp har jag i min playlist egentligen? Det händer ju, att när man ställer till med kalas så duger inte musiken utan gäster ska ladda hem och lyssna på vad de tycker är bra för stunden. Orkar dock inte ta tag i det just nu.

Fick en vision här om dagen. En vision som visade mig hur coolt det skulle vara med mustasch och tophat samt färdighet med en banjo. Det vore någonting det! Synd bara att jag är så omusikalisk så jag till och med har dålig musiksmak. Spelar luftgitarr falskt. Bedrövelse.

Var på Bolaget och inhandlade tre flaskor idag. Ingen av dom till mig. Starkt som fan. Ikväll blir det nyktert, köra bil, gå på bio, vara icke-odräglig. Imorgon blir det soffposition hos Kempe med öl och PS3 innan vi ska på Big Comedy i Tonhallen. Det är okej att vara avundsjuk.

Nu ska jag hänge mig åt lite Jericho-spelande innan det bär av mot sydligare breddgrader (Skönsmon).




image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0