Men snooooooooooor

Hur jag än försöker så kan jag inte låta bli att kika i näsduken efter jag snytit mig. Idag är det innebandy som vanligt på tisdagar. Är det någon som passerar förbi en liten idrottslokal uppe på Haga där bredvid Svaderns gymnasium och hör dödsrosslingar så är det bara W. som kollapsar av överansträngda lungor. Move along.

På torsdag fyller morsan år. Ifjol köpte jag en mp3-spelar åt henne och lovade fylla den med härlig 50- och 60-tals rock. Jag hann dock inte. Lovade att jag skulle fixa det innan sommarn. Hann inte. Lovade att jag skulle fixa det till julhelgen. Hann inte. Nu är det läge att återupprätta pålitligheten som den gode son jag är. Ska även plussa på paketet med en flaska rött.

Ska även påbörja ett intressant spritprojekt den här veckan. Fortsättning följer.

Dagens låt: Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-15 @ 10:57:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Lillan

Om jag säger att jag fyller år den 6 maj iår kanske du kan komma ihåg den nästa år... eller?
Skämt och sido, jasså det är ni som gympar bredvid jobbet.

2008-04-15 @ 20:17:54
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: sofia

du är för fan sjuk hela tiden.

jag har inga pengar på min mobil, men det är bra i sovjet, misär och skit överallt! skittrevligt med andra ord.

2008-04-16 @ 15:51:56
URL: http://pennylane.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0