Orelaterad titel. Go fuck yourself.

Jag har en kollega som gillar att prata. Hon tycker det är så roligt att prata så innan den första meningen är avslutad har hon börjat på både den andra och den tredje. Att hon någon gång lyckas producera en fullständig mening är anledning till extas. Idag är det enerverande. Jag kommer förmodligen släppa någon halvdryg kommentar angående detta innan dagen är slut.

Från och med 18:00 i afton ska jag vara hundvakt till söndag eftermiddag. Det känns lite darrigt. Jag ska ha ansvar för ett annat liv. Jag, som inte ens tar ansvar för mitt eget. Dessutom är hundrackar'n inte äldre än sex månader och därmed inte särskilt rutinerad. Fick lite ont i magen igår innan jag somnade då jag låg och tänkte på det. Going soft? Hot damn!

Detta innebär alltså en helg tämligen fri från alkoholinducerade utsvävningar. På sin höjd ett 6-pack folkök i soffan och kanske nån whiskypinne för matsmältningen. Apropå alkohol så flyter projektet på finfint. Kan även för ovanlighetens skull bli regelbundet helgbloggande. Funderar även på att köra lite World of Warcraft och snacka lite med gamla polare där. Om de kommer ihåg mig that is.

Imorse på väg till jobbet såg jag två fula människor gå hand i hand. Min hjärna bestämde sig för att jävlas med mig och målade upp en bild på hur det ser ut när de har sex. Det var vidrigt. Min hjärna är sjuk.

Ska du se en film nu i helgen så se för fan inte The Holiday. En bunt människor som går omkring och pratar och är allmänt tråkiga. Helt jävla överbedrövligt tråkigt. Sista gången jag lyssnar på filmtips från ett popsnöre.

Dagens låt: Black Label Society - Fire It Up

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja Bispgården stämmer bra de!

2008-04-18 @ 15:48:09
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Ditt liv är inte lätt gubben!

2008-04-18 @ 21:42:40
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0