Snabbgenomgångest

Fredag. After work. Svenssons. Öl. Biteline. Öl och pizza. Bishops. Öl. Daltons. Rom och cola. Yngst-Mackes lägenhet. Whisky. Svenssons. Vodka lime. Stadshuset. Rom och cola och andra drinkar i kopiösa mängder.

Lördag. Svenssons klockan 16:00. Öl. Hem till Kempe. Öl. Paj. Chips. Aveny. Öl och päronkonjak. Tillbaka till Kempe när Aveny stängde. Öl och tårta.

Söndag. Walk of shame. Darrning, kallsvett och darrhänthet i soffan. Biltur till Max. Suprememål + en massa lökringar. Mer soffliggning med darrningar, kallsvett och darrhänthet.

Måndag. Arbeta. Bedrövlighetspizza på San Remo. Efter avslutad arbetsdag - gymmet, köttslig bestraffning av själv.

Helgens bästa:
Jag och J.D. står och snackar inne på Aveny. J.D. är rakad, gaddad och piercad och ser allmänt elak ut. Fram kommer en tjej och säger till honom: "Jag vill ligga med dig". Han bara garvar och viftar bort henne. En stund senare återvänder hon, precis som att han måste missförstått det första svaret eller kanske hennes önskemål inte uppfattades korrekt. "Men du, jag måste få ligga med dig!". Hon gav sig inte i första taget, men J.D. var bestämd så det blev inget.

Dagens låt: Disturbed - Voices

Kommentarer
Postat av: Gremlan

Varför säger ingen så till mig?

2008-04-07 @ 14:40:01
Postat av: Lillan

Så säger folk till mig hela dagarna, får aldrig vara ifred.. eller?
Hur är det med W idag då? Pigg och kry?

2008-04-09 @ 12:19:43
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0