Magi?

Idag är det Skottdagen. Det är ju lite coolt. Fredag dessutom, det är som upplagt för magi och mystik!
Kollegor med tillfredsställande allmänbildning har informerat mig om att Skottdagen är den dag då fruntimmer enligt tradition ska fria till män. Detta är någonting som inte påverkar mig på något endaste vis.

Ser för övrigt ut att bli en bra helg. Mustasch på Stadshuset ikväll och innan det en after work här i baren på jobbet. Imorgon Betnér i Tonhallen med obligatorisk förkrök på Svenssons. Shame on Jontax Error som drar till Göteborg och lämnar mig med en överskottsbiljett. Och shame on alla andra också som ska till fjällen, ta hand om barnen eller flytta nu till helgen istället för att hänga med på Betnér.



image61

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag ville också se denna underbara herre men som så många andra har man ju små barn.

2008-03-01 @ 09:54:04
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0