Den årliga hockeymatchen

En gång per år får jag två friplåtar till en Timrå-match, det är normalt även den enda gången per år jag går på hockey. Normalt tar jag med mig min vän Mannes flickvän Petra och ser TIK-Frölunda, då han inte är så sportintresserad och Petra är från Sveriges baksida. Detta år föll det sig dock som så att Manne bestämde sig för att vara duktig pojkvän och tog ut sina friplåtar för att ta med sig sin flickvän på TIK-Frölunda, så jag tog istället med mig Jontax, mannen som sett en hockeymatch de senaste sju-eller-så åren. Var en ganska så trevlig och lite spännande match. Några övriga betraktelser från E-ON arena; hamburgarna de säljer där är under all kritik. Jag använde Jontax som matkurir och när han kom tillbaka med min påstådda burgare frågade jag instinktivt "Var är resten?". Burgarna är så små de borde säljas i påsar om fem enheter. Måste vara härligt att vara TIK-fan. När något går fel är det alltid domarens fel. Alltid. Oavsett. Jag saknar lite passionen, senast jag var på en Timrå-match och brydde mig var när stolta AIK lirade i Elitserien. Det var dock som sagt helt okej underhållning ändå!

Efter matchen drog jag och Jontax hem till mig och hade en allmänt trevlig stund som innehöll såväl World of Warcraft som några öl. Kom i säng strax före 2 i natt. Idag är jag trött. Återkommer med mera senare på dagen.

Kommentarer
Postat av: a

Vi vågar hata kommersiella forum officiellt, det gör oss till stora människor.

2008-01-18 @ 13:14:40
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Lillan

Va du också där och skrek igår? Satt själv på balkongen och gapade.
TIK - Frölunda = Derby

2008-01-18 @ 13:57:32
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Jag är en rätt städad flicka jag med.
Åh, då kanske man såg dig då.. mmm..

2008-01-18 @ 15:10:02
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Miss Kolibri

Nämen vad är det jag läser...World of Warcraft...;)

2008-01-18 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0