Eftermiddag

Lika tråkig som morgon och förmiddag. Jag har verkligen dålig fantasi idag när det gäller att underhålla mig själv. Eller så är jag bara less på att göra samma saker dag ut och dag in. Imorgon ska jag till jobbet oavsett. Eller kanske inte helt oavsett, blöder jag lika mycket näsblod imorgon som jag gjorde igår så är det kanske bäst att stanna hemma och äta blodpudding. Borde gå till lik-ICA och införskaffa nån kasse proviant, men jag är för... ja, vad? Lat? Slö? Trött? Vek? Take your pick. Man blir hur som haver rätt trött i kupan av att ligga på rygg i soffan med en papperstuss i vardera näsborre och vänta på att kunna sätta sig upp igen.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tycker det är trevligt när du är hemma, du bloggar mycket då. Då kanske man möter dig när du glider nedför backen i morgon.

2008-01-09 @ 15:27:16
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: B

Livet på arbetsplats likgiltig går sakta men säkert framåt trots din frånvaro.

2008-01-09 @ 16:26:13
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0