Helg helg helg...

Hemma och redo för helg! När jag lämnade jobbet kände jag dock att något var fel, något var i obalans. Innan jag styrde kosan hemåt gjorde jag därför ett pitstop på allas vår favoritbutik och inhandlade 10 små burkar glädje.

Kvällen kommer att spenderas just här, vid datorn, ivrigt konsumerandes dessa små glädjeburkar och spelandes vad som faller mig in. Jag ska alltså vara fysiskt asocial, men digitalt väldigt social. Blir förhoppningsvis en någorlunda tidig nattning denna afton. Morgondagen skall tillbringas på Hotell Södra Berget där min moster ska fira sin 60-årsdag så jag tänkte vara pigg, alert och underhållande. Hipp hurra i förskott moster Eva!

Nu ska jag öppna min första burk, min mun är torrare än din mormors armbågar.

Dagens låt: Dismember - I Wish You Hell

Kommentarer
Postat av: Lillan

Då ska du läsa inlägget om den perfekta mannen, där ha du något att jobba på.

2008-01-15 @ 12:12:40
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0