Passion

Jag känner en hel del människor som verkligen brinner för något. Det gör inte jag. Undrar lite varför. Finns en hel del saker som jag är mer eller mindre förtjust i, aktiviteter jag gillar att sysselsätta mig med och så vidare. Dock ingenting som får mig att släppa allt annat och bara dyka ner i och förlora mig i under en lång tid. Är man trasig då? Ska man ha någonting som är viktigare än allt annat? Jag har i och för sig massvis med olika saker som jag tycker är roliga. Slår man ihop dem till en så blir det ju jätteviktigt. Räknas det då?


Kommentarer
Postat av: Ulrika Karlsson

Hur är det med Roffe? Honom brinner du allt lite för? !!!

2008-01-29 @ 23:29:01
Postat av: Lång Stybbe !

Men ge dig, du brinner ju för ÖL !!!
Snacka om världens sämsta lögn !!

2008-01-30 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0