Fredagen den 13:e

Den ljusnande framtid är min. Åtminstone den närmaste tiden. Nu till helgen, Where the Action is! i Stockholm på lördag. Tagit semester på måndag. Jobbar tisdagonsdagtorsdag och sen en tredagarshelg igen. Så takten blir jämn och fin nu. Ledig tre dagar, jobba tre dagar, ledig tre dagar... Borde vara så året runt.

Har dykt på en bra klädaffär på nätet igen. Bewild.com heter den och där finns det härliga kreationer så som denna:



Det har annars varit en väldigt enformig vecka. Fotbolls-EM följs med förhållandevis ljummet intresse, har sett det mesta av varje match men tillställningar som Polen-Österrike är ju inte precis något som kittlar nyfikenheten. Apropå fotboll så har jag inte skrivit några korpenreferat på sistone eftersom vi förlorat de två senaste matcherna. Kul att skriva om det liksom. Mellan jobb, sömn och fotbolls-EM har jag mest spelat och kollat på TV-serie.

Imorgon är det lördag och då ska jag kliva upp tidigare än vad jag gjort hittills under veckan eftersom bussen avgår 8:00. Helgdag goes antiklimax.

Dagens låt: At the Gates - Slaughter of the Souls

Dagens citat: Snabba beslut är osäkra beslut - Sofokles

Kommentarer
Postat av: Gremla

men uppdatera!

2008-06-16 @ 11:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0