På jobbet

Borde inte vara här. Sov inte en blund i natt. Ansiktet känns helt igenmurat. Allt är jobbigt. Har inte blivit av med ett enda ärende hittills. Ska på någon form av utbildning från 10:15 och på obestämd framtid. Slut på snus. Ja dagen är full av i-landsproblem. Kände mig faktiskt rätt belåten när jag var på väg ner mot jobbet men ångrade mig efter en 180-gradig piruett och gled smått förvirrad nerför isdansbanan Västergatan. Äh, det är väl lika bra att man är här.

Annars är det bara bra! Fredag! Blir proviantering av flytande glädje på lunchtimmen. Har varit både nytker och sjuk under flera dagar, ikväll ska jag bota åtminstone ett av de tillstånden.



image66

Kommentarer
Postat av: al

Du blev så till dig av tanken på fylla så du stavade fel till nykter. I know the feeling.

2008-03-07 @ 12:52:47
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: W.

Ja men titt. Vet inte om jag ska känna "stolt" eller "oroad", så jag kör på "förväntansfull".

2008-03-07 @ 13:34:07
URL: http://romochcola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0