Får man fresta med ett samlag?

Jag har alltid förhållit mig till vibbar från det andra könet på samma sätt som en humla förhåller sig till en cykel. Det fungerar helt enkelt inte. Frågan "Ska du med hem på en kopp te?" är för subtil för mig. För att jag ska förstå sammanhanget krävs lite mer direkta uttalanden eller handlingar, exempelvis "Ligg med mig!" eller att man helt enkelt leder mig till en taxi och ber mig säga vart vi ska åka.

Det var en sådan kväll i onsdags. Hade en väldigt trevlig tid på O'Learys med en polare, hans tjej och hennes väninna. Särskilt jag och väninnan hade det trevligt. Så här i efterhand, när jag fått grubbla på saken ett tag, förstår jag att det sändes en hel del signaler. Synd bara att mottagaren inte var fininställd utan endast mottaglig för direkta instruktioner. Det hela slutade naturligtvis med att jag kände mig gäspig vid halv tre-tiden och lallade hemöver utan större eftertanke. Ville helt enkelt hem och tryna. You snooze you loose, som man säger.

Ikväll ska jag till Kempe och äta grillat, kanske dricka lite. Imorgon bitti ska jag infinna mig i speldugligt skick klockan 9:00 på Midälva-gruset. Hur jag ska få ihop den ekvationen återstår att se.

Trevlig helg.

Dagens låt: Obituary - Words of Evil

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Du håller nu på att förvandlas til en atlet tillika muskelpaket så jag kommer att bli alldeles häpen när marcus för oss samman. Och du behöver inte vara orolig, subtil är det sista jag är.

2008-05-02 @ 20:51:03
Postat av: Lillan

Äntligen en kille som förstår.
Jag håller med dig. Killar är också dålig på att säga va de vill.
Fråga om vi skall knulla istället för att säga att mina ögon är vackra när vi står i kolsvarta mörkret i baren!

2008-05-05 @ 08:54:09
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0