Söndagsdravel

Söndag. Var uppe vid 7-tiden imorse, samma sak igår, strax före klockan 7 på morgonen stod jag i hallen och undrade vad som händer. Anledningen till detta är väldigt enkel. Jag ska vara hundvakt i 1,5 vecka, med start i fredags, då mor och far är på road trip ner till Danmark. Kissnödig hund för mycket liv. Så den här helgen har varit väldigt nykter och promenadrik. Det är en bra sak då jag varit/är sjuk igen (skratta inte Sofia) i ungefär en vecka nu. Mindre sprit och mer friskluft kan nog vara en bra kur.

Jag fick Devil May Cry levererad i fredags. Eller levererad och levererad, jag var och hämtade det hos Kempe. Timingen var bra, jag hade kört fast i såväl Jericho som Heavenly Sword. Nu tror jag dock att jag även kört fast i Devil May Cry. Kanske ska köpa GTA 4 till veckan ändå. Bra problemlösning.

Sitter just nu med ninja-närvaro på MSN och kikar på vad folk lyssnar på för musik. Inte direkt några anledningar till extas. Hunden ligger och sover i solskenet på golvet nedanför TV:n och ser allmänt tillfreds ut. Kaffet är klart och handkontrollen till PS3:an är laddad. I eftermiddag ska jag ner till Jontax och se på fotboll och bli bjuden på middag. Imorgon börjar jag klockan 9:45. Det ser ut att bli en bra dag. Nu ska jag gå och snyta mig.

Dagens låt: Danzig - I Don't Mind The Pain


Kommentarer
Postat av: sofia

ahahahahhahahahahhahahhahahahhahahahahah

2008-05-12 @ 13:26:12
URL: http://pennylane.bloggagratis.se
Postat av: Lillan

Du skulle bara veta vad jag lyssnar på..
precis samma som du..

2008-05-12 @ 13:36:27
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0