Dåligt humör.

Jag hinner knappt andas under mina arbetsdagar, så mycket är det att göra. Det finns ungefär 20 olika anledningar till det som vi inte ska gå in på. Trots detta hemsöks just nu arbetsplatsen av människor vars uppgift är att identifiera hur mycket "luft" det finns. "Luft" i detta sammanhang betyder "död tid", det vill säga tid vi inte gör nånting. Detta för att vi ska hinna med mer ärenden per dag. Spännande. Finns det luft över någonstans skulle jag helst vilja använda den till att andas med. Mindre andning, mer arbete.

Det är åtminstone tisdag idag så jag får dra härifrån vid 15:30-draget för att spela innebandy. Då andas jag jättemycket. Flåsar, fast inte på ett sånt där ringa-upp-någon-och-överraska-den sätt. Eller ja, kanske ska dra ett surprise call till någon sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0