Ibland blir jag glad.

Det kan räcka med att man får höra att nå'n läser ens blogg och gillar den. Särskilt roligt är det när man inte ens visste att personen i fråga läste den.

Jag blir även glad och fnittrig när jag får dricka några pilsner och sen gå och lyssna på Betnér i närmare två timmar. Mycket nytt material jämfört med senast även om han passade på att återanvända några moment, som till exempel de amerikanska presidenterna. Han gjorde sig lustig över en hel radda men stannade på Clinton, eftersom att göra sig lustig över George W. skulle vara för lätt och det gör ju alla andra. Det rimmar ju lite illa med att han driver med FRA. För det är ju inte populistiskt och enkelt material? Sen är ju faktiskt det mesta andra han skämtar om väldigt väldigt svåra ämnen. Folk- och självmord. Pedofili. Sån't där ni vet. Bajssex. Spika fast ollonet i en planka. Mysgrejer. Suverän show hur som helst, blir aldrig besviken på honom. Läser för övrigt hans dagbok med ojämna mellanrum. Igår publicerade han ett inlägg 8 minuter innan showen i Tonhallen började. Lustigt.

Idag blev jag också glad när jag åt pizza med Frk. Wiklund. Det blir som långt mellan gångerna. Dock lite trist att inte Byssan orkade lyfta sig ur bakfylleträsket och göra oss sällskap.

Senare idag kommer jag också att bli glad. Behöver bara jobba till 16:00, sen ska vi ha möte till 17:00 och sen ska vi dricka öl. Öl blir man alltid och ovillkorligen alltid glad av. Fantastiskt bra.

Ännu lite senare ikväll har jag tänkt mig att jag ska gå hem, lite småfull, och spela Warhammer och dricka iskall Jäger. Då kommer jag också vara glad.

Det ser ut att bli en fortsatt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: fröken wiklund

jag har en ny blogg. igen.



sista gången jag byter. lovar och svär!

2008-10-04 @ 23:58:28
URL: http://grevesmul.blogg.se/
Postat av: Byssan

Hon lovar att det inte ska upprepas!

Men det kan meddelas att hon hade en träningsvärk från helvetet o en förkylning från Sodom, bakfylla hemmahörandes i Gomorra... jag höll på att dö på riktigt!

2008-10-15 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0