Payback, men för vad?

After work med tillhörande jättefylla på fredagen.


Innebandy vid 14,30-tiden på fredagen. Var uppe före 10 och stoppade i mig kaffe, bacon, korv med mera.

Var ändå rätt sliten när klockan började närma sig 14 så innan jag lämnade hemmets trygga vrå passade jag på att skicka i mig ett par klunkar Famous Grouse.


Det gjorde stora susen. Var väl inte imponerande bäst men klarade av hela passet utan fysiska kollapser. Normalt sett öser jag på med situps mellan bytena och stretchar efteråt men inte i lördags...


Innebandy igen söndag morgon, 9,35. Korpen div. 2. Fortfarande trött så in i helvete. Stod framför motståndarnas mål och försökte vara passiv. Det gick sisådär. Jag vrickade foten. Stillastående. Helt oprovocerat. Mycket märkligt. Fullföljde ändock matchen. Stod över stretching. Resten av söndagen tillbringades i Lasers soffa, drickandes folköl.


Väl hemmavid vid 22-tiden på söndag slängde jag ner kroppen i soffan och benen på bordet med Femte Elementet i bluray-spelaren.

Då small det. Kramp i båda vaderna. Aj aj aj. Smärta smärta smärta. Rullar ihop som en fet och arg liten boll i soffan gnisslandes tänder.

Då kommer sendraget. Under samma fot som jag vrickat tidigare på dagen endast. Ännu mer smärta.

Varför, världen? Varför gör du så mot mig?


Kommentarer
Postat av: B.

Förmodligen för att allt annat i ditt liv är guldkant.

Snygg.

Framgångsrik.

Mansion.

Bitches.

You got it all!

2010-02-03 @ 21:52:38
URL: http://svartblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0