Pengar in, pengar ut.

Eftersom det ramlade in en löning igår kände jag mig nödgad att titta runt på stora stygga internet efter saker att göra av med pengar på. Började med att besöka ginza.se för att spana in några musik-DVDs. Efter att ha placerat några objekt i varukorgen kom jag ihåg att jag hade spelat demon till Brütal Legend hos J.D. i helgen och kände mig sugen på det. Spanade in ginzas utbud av PS3-spel och där fanns det ju! Men priset 649;- kändes lite väl högt, även för ett relativt nytt spel (okt 2009) så jag lade den inte i korgen. Istället drog jag vidare till webhallen.com för att se vad deras pris på exakt samma vara var.Svaret var 329;-. Endast 320;- billigare.


Jag begriper icke hur priserna kan skilja sig åt så mycket. Så hittills har jag endast spenderat 320;- + frakt, men det ligger ju en varukorg på ginza.se på cirka 2 000;- och väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0